מתי צריך להחליף דלת?

החלפת דלתות מוסך אולי נשמעת יקרה, אבל זה משתלם בקנה מידה גדול, ואם אתם מתכננים למכור את הבית בקרוב, אלה חדשות טובות. התקנת דלת חילוף מול הבית היא שדרוג גדול לבית.

אחזקה של דלת כניסה יכולה לקחת שנים, תלוי כמה אכפת לך ממנה וכמה זמן היית שם.

טכנאי צריך לעזור לך להחליט אם עליך להחליף את דלת המוסך שלך והאם ניתן לתקן אותה באופן מהימן או לא

אם מדובר בבעיה מינורית, חשוב לתקן אותה ולהשקיע בשאר המערכת. מצד שני, בעל בית צריך להשיג דלת כניסה חדשה כל חמש שנים אם דלת הכניסה הקיימת שלו אינה מטופחת או מתוקנת היטב. אם הוא או היא מגלים שצריך להחליף את הדלת כעבור כמה שנים, הוא אולי ירצה להתחיל מחדש עם דלת מוסך חדשה לגמרי או להשקיע בהחלפה.

המתנה לדלת חלופית עלולה לגרום לנזק רב יותר בבית מהנדרש

שאלות אלו יכולות לעזור לך להחליט אם כדאי לך לשקול השקעה במערכת כניסה קדמית חדשה או פשוט לקבל את ההחלטה להחליף את הדלת הקיימת שלך ולהחליף רק את לוח הדלת או לקצץ. כשאתה שוקל על פרויקט זה, השאלה הראשונה שלך עשויה להיות: "כמה זמן לוקח להחליף דלת?

בואו נודה בזה

אם החלון או הדלת שלך מנופצים, סדוקים, שבורים או חסרים להם אביזרים, הגיע הזמן להחלפתו. בעוד שאטמים ורצועות בליה ניתנות להחלפה בקלות תוך 5-8 שנים, הדלת עצמה יכולה להגיע לנקודה בה לא ניתן לתקן אותה. תסתכל על זה: אם הלוחות המרובים על הדלת שלך מראים סימני קריעה ו אל תפתור את הבעיה, אז אולי הגיע הזמן שתחליף את הדלתות.
למידע נוסף על מתי צריך להחליף דלת? באפשרותך לבדוק ב- orlock.co.il

אם דלת הכניסה שלך התדרדרה עם השנים ואתה לא יכול לתקן אותה

עליך להתכונן להחליף אותה אם אתה שוקל למכור את אם יש לך את המכונית שלך בסך הכל ועלות התיקון המשוערת של דלת המוסך הישנה שלך היא יותר מכפול ממחיר שער חדש, אז זו כנראה האפשרות הטובה ביותר להשיג שער חדש לגמרי. עלות התקנת מוסך הדלת משתנה בהתאם לסוג וסגנון הדלת שאתה רוכש, בין אם אתה צריך לתקן או לחדש הצב את האבזור המאפשר לדלת להיפתח ולהיסגר בצורה חלקה, או אם עליך להתאים את גודל הדלת או למסגר את החלק החיצוני מחדש.

אם עדיין יש לך דלת עץ

ייתכן שהגיע הזמן לבצע שינויים ולעבור להחלפת דלתות מודרנית. יכול להיות שיש סגנון חדש העשוי מחומרים טובים יותר עבור אותה דלת מסוימת, או שהיה יכול לבודד מזג אוויר טוב על הדלת הישנה שהיה עשוי להיות מספיק טוב כדי להחליף אותה בדיוק באותו הדבר שהיה שם במקור. אם החלטתם להחליף את דלת המוסך הישנה בפנל דלתות או בחיפוי חדש יותר, תוכלו גם לבקש עבורה רצועות בליה חדשות.

אם דלת הכניסה שלך לא נפתחת ונסגרת כראוי

יש לה נזק גלוי או פשוט לקח זמן מאז החלפת הדלת, ייתכן שהגיע הזמן לשים לב לעצות הבאות מתי להחליף אותה לחלוטין. אם מדדת פתח מחוספס לדלת החדשה, ייתכן שיהיה עליך להסיר את הפיתוחים ממסגרת הדלת.

אם כבר יש לך מסגרת דלת מצוינת, אינך צריך לתקן אותה או להחליף אותה, רק החלף את הדלת הנוכחית באותו גודל בדיוק. אם ברצונך להחליף את הדלת מבלי להחליף את המסגרת, וודא שהיא טובה עבורך.

החלפת דלת כניסה ישנה או פגומה יכולה להעלות משמעותית את ערך דלת המוסך שלך ואת הבית שלך בכללותו

להחלפת דלתות ישנות יכול להיות גם יתרון של מודרניזציה של המראה והתאמת סגנון הבית טוב יותר לדלתות המוסך, אם כי אין זה הכרחי בהחלט בשל חומרת הנזק.

אם ברצונך למודר את דלת הכניסה שלך להיבט הבטיחותי או יעילות האנרגיה

תוכל לדבר עם מומחה. החלפה או התקנה של דלת חדשה והסרתה הישנה בדרך כלל עוזרת. בדרך כלל תוכלו להתקין את הדלתות החדשות תוך יום או יומיים בלבד ולהחליף את דלת הכניסה. ניתן להתקין חלונות חדשים גם כמה ימים ואפילו שבועות לאחר החלפת הדלת.

אם הדלת שלך כל כך נפגעת ומהווה סיכון ביטחוני משמעותי לבית שלך

דלת חדשה או מחליפה חסונה יכולה להיות דרך מצוינת להבטיח שהבית ומשפחתך ייהנו מההגנה הטובה ביותר. החלפת הדלת לפני שיהיה מאוחר מדי יכולה לעזור לך להשיג אותה כהגנה שהיא אמורה להיות.

דילוג לתוכן