מנעולן מחליף מנעולים

אפשר לשכפל אם יש לכם מותגים שונים של מנעולים בבית ואתם רוצים כולם לעבוד עם אותו מפתח.

אם איבדת את המפתח שלך

החלפתו עשויה להיות זולה יותר מאשר רישום מחדש, למרות שמנעולן  בנתניה יכול לפתוח אותו מחדש ללא מפתח. אם איבדת עותק של המפתח הישן שלך ואתה חושש שמישהו ימצא אותו ויקבל גישה לביתך, תוכל להזין מחדש את המנעולים שלך כדי שהמפתח הישן לא יעבוד יותר. אם זו הפעם הראשונה שאתה עובר לבית חדש, איפוס המפתחות שלך יכול להיות דרך נוחה לוודא שאף אחד לא אחר

אנשים רבים משכתבים מנעולים כשהם קונים בית חדש אם הם מאבדים את כל המפתחות או חוששים ישנם עותקים לא מורשים של המפתחות שלהם

במיוחד עבור ארגונים מסחריים וחצרים מסחריים, שבהם מפתחות כפולים מחליפים לעתים קרובות ידיים. לדוגמה, אם אתה עובר לבית חדש ואינך יודע למי עוד יש את המפתחות או אם איבדת את צרור המפתחות שלך ואתה חושש שמישהו עלול למצוא אותם, הגיוני לשכתב את המנעולים בפשטות.

לדוגמה, אם אין לך מפתח עובד למנעול דלת, הוא לא אבד כל המנעולים עדיין נעולים, אבל הם חייבים לפתוח את המנעול כדי לשלוף את הצילינדר. שימו לב שאם אין לכם מפתח רזרבי למנעול, המנעולן בנתניה יגבה עמלות נוספות עבור תהליך איפוס המפתח.
למידע מורחב על מנעולן מחליף מנעולים עליך לבקר באתר locksmith-manulan.co.il

אם אתה רוצה להגן על הבית שלך עם עותק של המפתח הקיים

אתה יכול להיכנס שוב למנעול כדי להשתמש במפתח החדש. מנעולנים מנתניה יכולים להסיר מנעולים ישנים, להתקין מנעולים חדשים וליצור מפתחות חדשים. אם ננעלתם בחוץ, עלות הזמנת מנעולן לפתיחת המנעול עשויה לנוע בין 65$ ל-185$, שעשויים לכלול את עלות החלפת המנעול.

החלפת מפתחות לבית

היא בדרך כלל זולה, אך מכיוון שרוב האנשים דורשים מנעולן לשכתב גם את המנעול העלות הכוללת תהיה גבוהה יותר. הדפסות חוזרות של הבית נעות בין 50 ל-130 דולר, בתוספת עלויות עבודה בין 20 ל-30 למנעול, מחירי המנעולנים נעים בין 75 ל-250 לרכב ובין 75 ל-200 לבית, תלוי אם יש צורך לפתוח, לשכתב או לשנות את מנעולי הדלת. העלות (מנעול ועבודה) לאיפוס/החלפת מנעול תיבת דואר היא כ-$40.

במחיר זה, המנעולן בנתניה יחורר את מנעול תיבת הדואר (אם אין לך את המפתח) ויחליף את המנעול במנעול חדש וייקח אותו לחנות לחומרי בניין מקומית או לחנות המפתחות שם טכנאי יכול להדפיס זה בשבילך עבור $ 5-10.

לרוב אין בעיה למנעולן מנוסה להסיר את כל המנעול ולהחליף אותו במפתח חדש עם סט מפתחות אחר במקום להחליף את המנעול והחומרה. תהליך שינוי המפתח דורש שימוש במפתח המקורי.

 

כדי לקודד מחדש דלת מכונית אתה צריך להחליף את המנעול כך שאתה צריך מפתח חדש כדי לפתוח אותו. אתה יכול גם לשנות את המנעולים של דלת הפנים, אבל זה לא הכרחי מיד. אם אתם שוכרים, בדקו בהסכם השכירות שלכם את הכללים להחלפת מנעולי דלתות – ייתכן שתצטרכו למסור את המפתח לבעל המנעול ששופץ לאחרונה.

מנעול הדלת

הוא תהליך של הסרת המנעול והחלפת הפינים הפנימיים כך שהמנעול משתמש במפתח שונה מבעבר. החלפת מפתח הוא תהליך של החלפת פינים וקפיצים קיימים בפינים וקפיצים חדשים, המתאימים למפתחות חדשים או קיימים. החלפת סיכת המפתח היא תהליך פשוט בו מחליפים או ממקמים את הסיכה כך שהמפתח הישן אינו משמש יותר עם המנעול הקיים.

מצד שני, החלפת מפתחות שונה במקצת: המנעולן בנתניה מחליף את המפתח העובד של המנעול, אך משאיר את אותו המנעול. החלפת מפתחות כוללת סידור מחדש של פינים וקפיצים במנגנונים הפנימיים של המנעול כך שיתאימו למפתח החדש.

דילוג לתוכן