מה המחירים של שקיות פסגור (zipper bags) קטנות

בחרו פיסת בד או קסם לצרור זה, בחרו בריבוע רוכסן תואם, חתכו את הרוכסן בקצהו והוא נמשך בקלות לעניבה.

תקבלו אחת מתריסר שקיות פשתן בז 'עם רוכסנים צבעוניים בשישה צבעים. קל להתאמה אישית של תיק איכותי זה עם רוכסן מינימלי. עשוי מכותנה טבעית איכותית, יש לו גימור קליל ורך ולולאות תלויות קצרות.

כיסי רוכסן איכותיים מכיוון שיש להם רוכסנים מרותכים בנקודות בצדדים לתוספת חוזק. מובטח שכיסי הרוכסן שלנו יהיו האיכותיים ביותר עבור הכסף שלכם.

GBE Packaging גאה להיות הסיטונאי הזול ביותר של שקיות מכווצות באינטרנט

חסוך כסף עם מותג התיקים שלנו עם רוכסן אם אתה משתמש במספר גבוה של תיקים עם רוכסן, יתכן שתהיה מעוניין במותג שלנו. אם מסיבה זו או אחרת אתה משתמש בכמות גדולה של שקיות מכווצות מדי חודש או אורז את מוצרי הצריכה שלך, או אם אתה אורז פריטים קטנים כגון מסמרים וברגים הכלולים במוצרים שלך, אז המותג שלנו של רוכסנים באיכות גבוהה. תיקים עשויים להתאים לך. יתר על כן, בגלל הרב תכליתיות שלהם, אתה יכול לאחסן מגוון מוצרים בשקיות אלה. ניתן לייצר כיסים עם רוכסן, כיסי סליידר וכיסים עם רוכסן בגדלים רבים, הגודל הקטן האופייני הוא 38 ס"מ x 64 ס"מ והגודל הגדול האופייני הוא 23 ס"מ x 30 ס"מ. כיסים עם רוכסן עם חור תלוי: יש לנו כיסים רבים עם רוכסן המאפשרים לך להציג את המצרכים שלך, אבל אין שום דבר מסוגנן יותר בכיסי הרוכסן המושכים את העין שלנו מאשר בכיס הרוכסן עם חור תלוי.

רוכסנים נראים טאבו בעולם התפירה, אבל אני לא בטוח למה. אפילו הייתי מרחיק לכת ואומר שהם אביזר הנסיעות האהוב עלי. הם מושלמים לשימוש בשאריות מהחנות וקלים יותר להכנה מאשר מתנות.

לאחר שנים של מילוי אינספור תיקים

תרמילים, ארנקים ותיקים מבריקים בתיקים הרוכסנים עטופי הבועות שלי שאינם זמינים למכירה, החלטתי שהגיע הזמן להשקיע בתיקים מוכווני נסיעה, כולל תיקי איפור מעור, תיקי מטבעות, ומארזי טק. אם אני משתמש בכמה שקיות עבור מוצרים שונים כמו מטענים, אביזרים טכניים, מוצרי יופי ומוצרי עזרה ראשונה בזעיר, אני יכול להעלים עומס בתיק שלי ולקבל גישה נוחה לדברים החשובים ביותר שאני רוצה לשמור בהישג יד. תיק קומפקטי שיכול להכיל מזומנים, כרטיסים ושפתון הוא דרך בטוחה לשמור על הסדר בארנק ותיק.

ישנם גם כיסים נוספים לאחסון פריטים קטנים כגון קלטות מדידה, כך שלא תצטרכו לחטט בתיק כדי למצוא אותם. אפילו יותר טוב, אתה יכול להשתמש בתיק היד שלך, בתיק היד או בפרק כף היד שלך אם אתה רוצה לסחוב תיק קטן בדרכים.

כיסי הרוכסן מגנים על הטאבלט או הסמארטפון שלך מפני מים ושומנים שיכולים לחמוק דרכם

בניגוד לשקיות ניילון עם רוכסן. היצרנים משתמשים בחומרים באיכות גבוהה בכדי להבטיח כי ניתן להשתמש בתיק לאורך זמן רב. אתה יכול להשתמש במדיח כלים שלך כדי לשטוף את התיק שלך עם רוכסן, אך זה לא מומלץ מכיוון שהוא עלול לפגוע בתיק שלך.
לעוד מידע בתחום של מה המחירים של שקיות פסגור (zipper bags) קטנות יש להעיף מבט ב- https://zipbag.co.il/שקיות-פסגור/

כאמור לעיל, שקיות פלסטיק רוכסות עם ClearZip (r) עשויות 100% פוליאתילן בצפיפות נמוכה טהורה (LDPE) או פוליפרופילן. תיקי הכלים העשויים מפוליפייבר עמיד זמינים בגדלים ובצורות שונות.

מחירים מעולים למותגי התינוקות האהובים עליכם

משלוח חינם והחזרה בהזמנות לגיטימיות, הקרסוליים מצוידים במסה מרופדת ייחודית המכסה את האגרוף ומתחברת לאגודל. תקבל קובץ zip בגודל 0.1 אינץ 'המצורף לכיס קטן של מטבעות עם רוכסן, כיס קטן עם רוכסן, כלב רועים צהוב ולבן וכיס קטן עם רוכסן.

תיק כתף בגודל בינוני זה במידה הנכונה לשאת הכל אתה צריך בכל מקום

המורכב מרוכסן ארוך, הוא הופך לתיק יד בינוני קל עם רצועות מתכווננות ארוכות. אם אתה פועל במהירות, תיקי הרוכסן הקטנים המובילים הופכים לאחד רבי המכר ביותר בכל הזמנים. —- – כיסים עם רוכסן נוטים לצרוך כמות קטנה של בד, לכן הקפד לרשום אותם כדי לשמור על מקומות המסתור שלך. זה פוסט שאליו אתה רוצה לחזור שוב ושוב, ואל תשכח להצמיד את הרוכסן החופשי. דפוסי כיס בהודעה זו כהתייחסות פשוטה. אם כן, אנו נתאים את המחיר וניתן לכם את האפשרות לראות את שירות הלקוחות המצטיין שלנו, רוכסנים הניתנים לאטימה, אריזה הניתנת לנעילה ומגוון יישומים בתחומים רבים ושונים. — – בעזרת הרוכסן הם יכולים להיות סגורים, פתוחים ד ונסגר שוב. תיקי הרוכסן התעשייתיים של ClearZip (r) טובים יותר ממותגים שמתאימים לצרכנים. אנו עבים ואמינים יותר מכיוון שאנו מאבטחים את המנעול בחלקו העליון, ומספקים דרך מצוינת למנוע מחומרים זרים לסכן את המוצרים שלך.

זה הופך אותם למושלמים עבור פריטים שצריך לאחסן טריים או לארוז מחדש, או שזה יכול להיות קשה למצוא מוצרים שעדיין נמצאים בשימוש, לא משנה איך קוראים להם.

זה גם מאריך את חיי המזון שלך

כך שתוכל להקפיא בשר ולאחסן שאריות לתבשיל לארוחת ערב. מלא את שקיות הרוכסן בארון המטבח שלך, כך שיהיה לך משהו מוכן אליו תצטרך לאחסן אוכל בפעם הבאה. ב- Walgreens תמצאו מגוון שקיות רוכסן לכל ציוד המכולת שלכם. בקיצור, אתה לא צריך לקחת את המילה שלנו על זה, אתה רק צריך להקשיב למיליוני הלקוחות המרוצים שלנו. קמעונאים המוערכים עבור שירות לקוחות, מחיר ואיכות הם לקוחות אמיתיים.

דילוג לתוכן