להפוך אתר וויקס לאפליקציה

אתר Wix לאפליקציה: כיצד להמיר בקלות את האתר שלך לאפליקציה לנייד?

Wix מציעה שירות המאפשר לך להפוך את האתר שלך לאפליקציה עבור iOS ואנדרואיד. זה נעשה באמצעות Wix App Maker.

התהליך קל, פשוט בצע את השלבים הפשוטים הבאים:

1) צור חשבון Wix

2) העלה את האתר שלך

3) בחר את התכונות הרצויות

4) הורד את האפליקציה במכשיר שלך

Wix הוא בונה אתרים חינמי שקיים מאז 2006 ויש לו למעלה מ-60 מיליון אתרים בעולם. זהו כלי נהדר עבור בעלי עסקים קטנים ויזמים ליצור אתר, בלוג או חנות מקוונת משלהם.

אפליקציית Wix היא פתרון הכל-באחד לנוכחות המקוונת שלך בדרכים. זה מאפשר לך לנהל את האתר, הבלוג, החנות המקוונת, פוסטים במדיה חברתית ועוד מהמכשיר הנייד שלך.

אפליקציית Wix גם מאפשרת לך לנהל את האתר שלך מכל מקום בעולם – גם אם הוא לא מחובר לאינטרנט!

הקדמה: מדוע כדאי להמיר אתר Wix לאפליקציה?

למה כדאי להמיר אתר Wix לאפליקציה?

התשובה די פשוטה. ההמרה של אתר Wix לאפליקציה תעזור לך להגיע ליותר אנשים ולייצר יותר הכנסות. למען האמת, תהליך ההמרה לא כל כך קשה אם יש לך את הכלים המתאימים לכך.

Wix המציאה כלי חדש שיעזור לך להמיר את האתר שלך לאפליקציה בלחיצה אחת בלבד. הדבר הטוב ביותר בכלי זה הוא שהוא אינו דורש שום כישורי קידוד או ידע טכני.

המרה של אתר Wix לאפליקציה היא נוהג נפוץ לעסקים כיום. ישנם יתרונות רבים להמרת אתר Wix שלך לאפליקציה, כולל היתרונות הבאים:

אתר Wix מצוין לשיווק ומיתוג, אבל הוא גם יכול להגביל. הסיבה לכך היא שאין לה את אותה פונקציונליות כמו לאפליקציה. אפליקציה לעומת זאת מציעה יותר תכונות ויש לה נגישות רבה יותר למשתמשים. במילים אחרות, המרת אתר Wix לאפליקציה תאפשר לכם לנצל את מלוא היתרונות של כל התכונות הזמינות באפליקציה מסוג זה.

כיצד להמיר את האתר שלך לאפליקציית Wix בלחיצה אחת

בעזרת Wix App Creator תוכלו להמיר את האתר שלכם לאפליקציה בקליק אחד. אתה יכול גם ליצור אתר סלולרי או אפליקציה מלאה עם אותה פלטפורמה. הבעיה עם השירות הזה שהוא לא מייצר אפליקציות ברמה גבוהה וברגע שתידרשו לתנאים מסוימים מגוגל ואפל ככל הנראה במוקדם או במאוחר תתקעו והאפליקציה שלכם תוסר מהחנויות.

התהליך פשוט ולוקח כמה דקות להשלים אותו. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את Wix App Creator, להיכנס ולבצע את השלבים כיצד להמיר את האתר שלך לאפליקציה. החלק הטוב ביותר הוא שאתה לא צריך להיות מפתח או להיות בעל כישורי קידוד כלשהם עבור התהליך הזה.

אפליקציית Wix היא אתר סלולרי שנועד לעבוד על מכשיר נייד. ניתן לגשת אליו מחנות האפליקציות או מחנות Google Play.

השלב הראשוני בהמרת האתר שלך לאפליקציית Wix הוא ליצור חשבון ב-Wix.com ולאחר מכן להיכנס לחשבון שלך.

לאחר מכן, תצטרכו להוסיף את כתובת האתר של האתר שברצונכם להמיר לאפליקציה ולספק לו שם.

לאחר השלמת פעולה זו, תראה אפשרות ל'צור אפליקציה' אשר בלחיצה תמיר אוטומטית את האתר שלך לאפליקציה בקליק אחד!

צריכים פתרון רציני? תמיכה ושירות? שמעתם על השירות המדהים של החברה הגלובלית? WebToApp ??

הם יהפכו את האתר שלכם לאפליקציה, ירשמו אותה גם בגוגל וגם באפל, ידאגו לכם לכל הגרפיקות והאישורים שצריך ואפילו יתחזקו אותה באופן שוטף כדי שתעמוד בתנאים של מפעילי השירות ויבטיחו שהאפליקציה לא תרד מהחנויות בשל חוסר תחזוקה.

לעוד מידע בתחום של להפוך אתר וויקס לאפליקציה מומלץ לגלוש לאתר webtoapp.co.il

דילוג לתוכן