כמה מרוויח data analyst?

תפקידו של מנתח נתונים ומה הם עושים עבור עסקים

מנתחי נתונים הם אנשי מקצוע שאחראים על ניתוח ופירוש נתונים. הם עובדים עם כלים וטכניקות שונות כדי לזהות מגמות, דפוסים ותובנות אחרות בנתונים. מנתחי נתונים עשויים להשתמש בכישוריהם במגוון תעשיות כולל פיננסים, שיווק, בריאות, חינוך ועוד.

השכר של מנתח נתונים יכול להשתנות בהתאם לתעשייה בה הוא עובד וכן לחברה בה הוא עובד. באופן כללי, השכר החציוני של מנתח נתונים הוא 78K$ לשנה אבל זה יכול לנוע בין 38K$ ל$120K$ לשנה בהתאם לרמת הניסיון של אדם.
לעוד מידע על כמה מרוויח data analyst? ניתן לבדוק כאן: successcollege.co.il

מנתח נתונים הוא איש מקצוע שיש לו את הכישורים לנתח נתונים ולהפוך אותם למידע משמעותי עבור העסק. הם בדרך כלל אחראים לשימוש בניתוח סטטיסטי, ניתוח חזוי ושיטות כמותיות אחרות כדי למדוד את הביצועים של ארגון.

השכר של מנתח נתונים משתנה מחברה לחברה. עם זאת, השכר החציוני הוא כ-$81,000. השכר ההתחלתי הממוצע נע בין $50,000 ל-$75,000 לשנה.

מבוא

מנתחי נתונים מבוקשים מאוד והשכר משתנה בהתאם לחברה.

השכר של מנתח נתונים יכול לנוע בין $65,000 ל-$130,000. זה תלוי בגודל החברה ובמיקומה. החברות הגדולות יותר יציעו משכורות גבוהות יותר מהקטנות יותר. המיקום של החברה גם משחק גורם גדול בקביעת השכר גם כן. לדוגמה, מנתחי נתונים בניו יורק ירוויחו יותר מאלה בשיקגו בגלל הוצאות המחיה הגבוהות יותר.

מנתחי נתונים הם בדרך כלל בעלי תואר ראשון או ניסיון כלשהו בתחומים הקשורים לעסקים או סטטיסטיקה כמו כלכלה, מתמטיקה או מדעי המחשב. מנתחי נתונים נדרשים לדעת כיצד להשתמש בתוכנות סטטיסטיות כמו SAS ו-SPSS לצורך ניתוח מערכי נתונים והסקת מסקנות מהם.

ניתוח נתונים הוא קריירה שיש לה ביקוש רב. השכר של מנתח נתונים מקצועי יכול לנוע בין $40,000 ל-$150,000. תיאור התפקיד של מנתח נתונים הוא מישהו שאוסף ומנתח נתונים על מנת לקבל החלטה מושכלת. ייתכן שיוטלו עליהם משימה גם ליצור דוחות עבור החברה ולספק תובנות לגבי הנתונים שנאספו.

הביקוש לנתחי נתונים גדל בעשור האחרון עקב הצמיחה של ביג דאטה ואנליטיקה. זה הפך לאחת הקריירות הרווחיות ביותר בכוח העבודה של ימינו, כאשר חברות יוצאות מגדרן להעסיק אנשים עם כישורים אלה.

3 מיומנויות מפתח הדרושות למנתחי נתונים מודרניים

מנתחי נתונים הם חלק מכריע בכל חברה, וחשיבותם רק תגדל בעתיד. על מנתחי נתונים מוטלת מטלות שונות, כגון ניקוי נתונים והדמיית נתונים.

השכר של מנתח נתונים תלוי באיזו רמה הוא נמצא. מנתחי נתונים ברמת הכניסה מרוויחים 42,000 דולר לשנה בעוד שבעלי ניסיון רב יותר יכולים להרוויח עד 120,000 דולר לשנה.

מנתח נתונים הוא אדם שיש לו את הידע והכישורים לאסוף, לארגן ולנתח נתונים ממגוון מקורות. מנתחי נתונים נמצאים לרוב בעולם העסקים ואחראים לניתוח נתונים כדי לספק תובנות לגבי התנהגות הלקוחות.

מנתח נתונים טוב מבין כיצד להשתמש בכלים שונים כגון SQL, Excel, Tableau, R, Python וכו'. כדי להיות מנתח נתונים מוצלח צריך להיות מסוגל לעבוד עם כמויות גדולות של מידע תוך יכולת להבין מורכבים מודלים ואלגוריתמים סטטיסטיים.

3 מיומנויות הדרושות למנתחי נתונים מודרניים: 1) יכולת לעבוד עם כמויות מידע גדולות: מנתח נתונים מודרניים חייב להיות בעל יכולת לעבוד עם כמויות גדולות של מידע ולהבין ממנו הגיון. זה אומר שהם צריכים להיות בעלי כישורים אנליטיים מצוינים כמו גם כישורי מחשב חזקים כמו SQL או Tableau. 2) מיומנויות תקשורת: מנתח נתונים מודרני צריך להיות בעל כישורי תקשורת מצוינים כדי שהם לא רק

מהם מסלולי הקריירה להיות מנתח נתונים?

לנתחי נתונים יש ביקוש רב והתחום צומח במהירות. יש ביקוש עצום לאנשים שיש להם ידע בנתונים וסטטיסטיקות, כמו גם כישורים אנליטיים טובים. משרות מנתח נתונים נמצאות במגמת עלייה, עם יותר ממיליון מקומות פנויים צפויים ב-2020.

מנתח נתונים יכול לעבוד בתעשיות רבות ושונות, אך נפוץ ביותר למצוא אותם בשיווק ובפיננסים. הם בדרך כלל עובדים במשרה מלאה ולעיתים קרובות צריכים לעבוד שעות ארוכות. מנתחי נתונים יכולים להיות מועסקים על ידי סוגים שונים של ארגונים, כגון חברות ייעוץ, סוכנויות ממשלתיות או תאגידים.

מנתחי נתונים הם אחת התפקידים המבוקשים ביותר כיום. הביקוש למנתחי נתונים גדל בקצב מהיר עקב העלייה בקבלת החלטות מונעות נתונים והצורך של עסקים למצוא דרכים חדשות להגדיל הכנסות ולשפר את חווית הלקוח.

מנתח נתונים יכול להיות עובד ברמת התחלה או מנהל בכיר עם ניסיון של שנים. ישנם מסלולי קריירה רבים ושונים שאתה יכול לקחת כדי להיות מנתח נתונים, אבל חשוב לדעת מה המטרות שלך לפני שאתה מתחיל את ההשכלה או הקריירה שלך בתחום זה.

 

למידע נוסף בתחום של מה זה data analyst? כדאי לבדוק ב- successcollege.co.il

דילוג לתוכן