חידוש ריפודים מקצועי

ריפוד ספת עור יכול לעלות בין 600 $ ל -4,500 $, תלוי בגודל ובסוג הריפוד. החלפת הספה היא עבודה בתשלום ויקר, אך תיקון כרית הספה מאפשר לשמור על הכריות הקיימות.

המחירים תלויים בסוג הבד שתבחר, כמו גם בגודל ובאיכות היצירה שלך. בממוצע, כיסא או ספה עולים בין 500 ל -1,000 דולר ליחידה. מחירי הריהוט הרגילים מתחילים ב -250 דולר לרהיטים קונבנציונליים ו -450 דולר לרהיטי וינטאג '.

ניתן ליצור כיסוי פשוט לראש המיטה על ידי חיתוך חתיכת דיקט בגודל הרצוי בהום דיפו

ריפוד, עיטוף ותפירת בד. מחירי כיסאות אוכל מרופדים שזה עתה מתחילים ב -35 עד 100 דולר ליחידה. כריות תואמות ספה או כיסא יכולות לעלות בין 50 ל -125 דולר, לא כולל עלות החומרים.

היתרון הגדול ביותר בריפוד הרהיטים שלך

הוא שאתה יכול לשנות את המראה הכללי של הכיסאות והספות שלך. זוהי גישה בת קיימא יותר לריהוט מאשר רכישת חדש בכל פעם שהבד ניזוק או נשחק. רכישה מאפס יכולה לעלות הרבה, כך שאם תחליט לעשות זאת עם הרהיטים הקיימים שלך, העניק לו מראה חדש, שכמובן יכול להיעשות רק על ידי איש מקצוע.

חיי השירות של הרהיטים שלך מורחבים על ידי שירותי ריפוד וניקיון מקצועיים ותחזוקה תכופה. שחזור הריפוד כרוך גם בתיקון כל נזק לאורך שנים.

שחיקה, אבק ולכלוך בולטים בדי ריהוט וגורמים להם להיראות משעממים ומלוכלכים. תיקוני ושיפוץ רהיטים באיכות גבוהה יכולים להחזיר את היופי והשלמות של היצירה המקורית. מנתחי ריהוט מומלץ לשחזר רהיטים פגומים.

הספות ותיקוני הריפודים שלנו כוללים ריפוד מלא ותיקוני תפרים

טכנאי ניקיון ושיקום Nu-Gen מאומנים להשתמש בציוד מתקדם לכל סוגי הגדלים של רהיטים ובדים. הטכנאים שלנו עוברים הדרכות שונות לשחזור כל סוג של רהיטים או בד, ואנו משתמשים במערכת הרכבה של משאיות ניידות כדי להבטיח שיקום באיכות גבוהה.

זהו המקום האולטימטיבי לתיקון ושיקום עור, ויניל, פלסטיק ובד. המומחים שלנו לשיקום ותיקון רהיטים מ- Aaron Touch יכולים לתקן את הספה או הכיסא שלכם. אנו מציעים גם תיקוני רהיטים מעור ניידים לבית או לעסק שלך.

יש לנו מגוון רחב של בדי ריפוד מנוצות

נוצות ועור מהם תוכל לבחור. אם אתה תוהה כמה מטרים של בד אתה צריך לספה המדויקת שלך, עיין במחשבון בד הריפוד שלנו. הודות ליכולתנו להציע בדי עור וויניל באיכות גבוהה, תיקוני ריפודים ושירות לקוחות יוצא מן הכלל הצלחנו להרחיב את העסק שלנו לכיוונים רבים.

ככל שהחתיכה גדולה יותר

כך נדרש יותר בד לריפוד המחודש, מה שמעלה את מחיר שזלונג שלך. העלות הממוצעת של ספה מרופדת לאחרונה כוללת את עלויות הבד החדשות ואת עלויות העבודה הכרוכות בתהליך. במדריך המחירים לריפוד המחירים עבור עבודות ריפוד נעים בין 40 $ ל -100 $ לשעה (לא כולל בד).

אפשר למתחילים להתמודד עם פרויקט ריפוד קטן

אך אתה מסתכן בלבלגן רהיט אם המשימה מסובכת מדי. הובלה ותליה מחדש של רהיטים עשויה להימשך חודשים, ולכן עליכם לעשות זאת בחנות רהיטים. עבור רוב בעלי הדירות, העלות היא גורם לשיקום הרהיטים, ועלות הפרויקט קובעת אם הם יכולים להתאושש או לא.
עבור פרטים מורחבים בנושא של חידוש ריפודים מקצועי באפשרותך לגלוש לאתר doronclean.co.il

אם מסגרת הרהיטים שלך שבורה

הרפד עשוי לחשוב שהם לא יכולים לתקן את זה ולומר שהגיע הזמן לרכוש ספה חדשה. לא סביר שאותו בד ריפוד יהיה זמין שוב, ולכן יהיה עליך לרכוש בד חדש כדי לרפד מחדש את הספה או הכיסא שלך. תיקוני ריפודים מתקנים נזקים בבד הריפוד ועשויים לדרוש ריפוד חדש כדי לתמוך במסגרת.

ריפוד DI, טכניקה פשוטה שבה אתה שולף במו ידיך כיסא, ספסל, ראש מיטה או קפיץ, דורש רק כלי אחד, והוא אקדח סיכות. אין צורך לארוז או להציג אותם, והתוצאות יכולות להיראות מקצועיות ככל שתוכלו לדמיין.

ל- Dream Steam יש ניסיון של למעלה מ -30 שנה כטכנאי מוסמך

כך שבחירת השיטה המתאימה לריהוט שלך היא אחריות לשירות. לפני תחילת השירות, הצוות שלנו יבדוק את הבד ואת המבנה הכללי של הרהיטים שלך כדי לעזור לך לבחור את שיטת הניקוי המתאימה ביותר.

מרפד יכול להגיד לך בדיוק כמה פרווה נחוצה וכמה עולה ריפוד ספת העור שלך

משפחת פייס משנת 1919 מספקת רהיטים, תיקונים ושחזורים באיכות גבוהה לתחנת המטרו אטלנטה. עור מדיק (r) מתמחה בתיקון עור ו ויניל לרכב, ריהוט וצבע עור, תיקוני עור ויניל וויניל וכן תיקון עור וויניל מסחרי.

במקרים רבים, הסיכות בצדדים מבולגנות ואינך רואה אותן בחלק התחתון של הכיסא או הספסל, לכן אתה רוצה לכסות אותן על ידי הגעה מתחת לריפוד וקשירת פסים או פיסות בד עם אקדח הסיכות.

דילוג לתוכן