הבושם הכי טוב

אם אתה נשמע כמוהם ורוצה לנסות משהו לפני הקנייה, אתה יכול להזמין ערכה המכילה דוגמה ובקבוק בירה מלא והחברה לא תגבה דמי החזרה תוך שבעה ימים מיום קבלתה.

Malin Goetz Cannabis Eau de Parfum 50 מ"ל

$ 95 $ 95 אם אתה חושש שבושם בשם קנאביס יגרום לך להרגיש כמו מעונות סטודנטים, לי אומר שזה לא המקרה של הניחוח הזה. בושם מבריק זה, במחיר סביר ויעיל, הוא אחד הבשמים הטובים ביותר בשוק המשפרים את ניחוחך ואת מצב הרוח הטבעי שלך, מבטיחה ויירה ניוטון, שמציינת כי הניחוח המבריק מכיל תווים חמים, עציים ונקיים. זה לא צינור זול כמו Boys Brows – רוב המוצר בבקבוקי זכוכית, לא פלסטיק – אבל זה מוסיף.

זהו בושם ילדותי ליום ולערב עם איריס, יסמין ופריחת תפוזים בניחוח ולב אגסים עסיסיים וגרגמניות שחורות המבוססים על פצ'ולי וטונקה פצ'ולי. בין אם לאהוב החולה או גורמה עם ריח מתוק, הבושם הזה הוא מנצח בטוח.

הבושם

הוא בהשראת הטבע וחומרי הגלם שלו, אדמתי ועצי על ידי ניחוח דיור פרנסואה דמאצ'י. תווים חמים של ברגמוט, פלפל וענבר מזכירים נופים מדבריים וניתן ללבוש אותם גם באמצע החורף הודות לגימור המעודן, לא המדהים שלהם. ניחוח זה מזכיר ספרים ישנים ודפיהם הכרוכים בעור.

לבקבוק זה יש עיצוב נצחי בהשראת הבושם הקלאסי של דולצ'ה וגבאנה

בעל צורת תכלת בטוחה ונשית. בית זה כולל בקבוק אלגנטי וקלאסי של ניחוח תרסיס ג'ורג'יו ארמאני Si Eau de Parfum לאישה המודרנית, עוצמתי ושופע שלעולם לא יישחק. הבושם של הערוץ השני ברשימה זו, הפעם ניחוח מזרחי בעל אישיות חזקה ורעננה.

שאנל Ndeg5 הוא ניחוח נצחי ואייקוני הראוי למקומו בראש רשימת הבשמים הטובים ביותר שלנו. הוא נוצר בשנת 1921 ומבדיל מבשמים אחרים של אותה תקופה על ידי המבנה הייחודי שלו.

10-20% שמני בושם חזקים מאוד והניחוח ניכר למשך ארבע עד שמונה שעות

אם יש לך שמן בושם Eau de Toilettes בריכוז של 5-15% הוא בחירה טובה ללבוש כל היום כי הוא טרי וקליל. הריח נמשך שעתיים -שלוש, כך שאם אתה רוצה ללבוש אותו במשרד ולא להציף את הקולגות שלך, זו האפשרות הטובה ביותר.

עם כל כך הרבה ניחוחות מדהימים לבחירה

זה יכול להיות קשה להסכים על רק אחד שיטביל את ניחוח החתימה החדש שלך. אוסף הבשמים המתקדמים לנשים הוא הבחירה המושלמת עבורך כמתנה או סט ליהנות מהניחוח האהוב עליך בצורות וגדלים שונים. המשך לקרוא עבור 33 אפשרויות מניחוחות ספריי במחירים סבירים, בשמים עם שבבים כחולים ובשמים בתוך הבית.

ההבדל בין בושם לגברים לבושם לגברים נעוץ ברמתו או בריכוזו של שמן או אלכוהול מבושם. זה קובע כמה זמן ניחוח הניחוח וכמה זמן הוא נושא את הנקרא.

אתה אומר שלניחוח יש קשר הדוק לזיכרון

ותסלח לי אם אני לא רוצה לרסס זיכרון רע על העיצוב שלי כל בוקר. ניחוחות ספורט ו- Eau de Toilette קלן בריכוזים נמוכים יכולים להיות בעלי השפעה גבוהה תוך זמן קצר. נצח הוא ניחוח המוכר לכל כיוון שניתן בקלות לתפוס אותו כניחוח חתימה, כמתנה או כקלן לסקרנים.

ארז

אלגום, ענבר ומושק מעניקים לבושם זה את הפוטנציאל להפוך לניחוח החדש שלך. אם אתה גבר שיודע מה הוא רוצה ורוצה לעבוד ולשחק, ניחוחות קלווין קליין הם הניחוח שאתה צריך. כשאתה רוצה ניחוח לכל אחד שימושי, אז Eau de Fraiche הוא בדיוק העניין כי הוא מדלל את ריכוזי הבושם ל 1-5% (בהשוואה ל- Eau de Toilette (5-8%) ו- Eau Parfum (8-15%) ).

אם אתה מעדיף משהו מתוק, קח רמז מריהאנה ונסה את אחד הבשמים האהובים עליה, Kilians Love ואל תתבייש מאו דה פרפיום.
למידע מורחב אודות הבושם הכי טוב מומלץ לבקר ב- perfume4all.co.il

עוד ווד הוא אחד המרכיבים היקרים והיקרים ביותר בבשמים בקלן, וטום פורד מסמר ניחוחות עץ. אולי אתם כבר מכירים את לה לאבו בזכות ניחוח Santal 33 החתימתי שלו ($ 13), אבל אחד מניחוחות השינה שלו מגיע להייפ.

זה יהיה קשה אם לא היינו יכולים להתקדם באולמות היופי ולמצוא שותף חדש לבושם

בדקנו למעלה מ -500 ניחוחות שונים, החל משוברי קופות קלאסיים ועד אמני נישה, כדי לתת לך את המדריך המובהק בעולם המתוחכם והסנסציוני ביותר בעולם. להריח שמות ולעזור לך לגלות ניחוחות מדהימים ומובחנים שחוגגים את הניחוח והיופי שלה.

דילוג לתוכן