איך לפרוץ מנעול הכי מהר

הקדמה: שאלה נפוצה למנעולן

הדרך המהירה ביותר לבחור מנעול היא להשתמש באקדח לבחירת מנעול. אקדח זה משתמש בחתיכת מתכת מעוצבת המוכנסת לחור המנעול ולאחר מכן מסובבת. האקדח משתמש באותו עיקרון כמו מפתח, אבל הוא הרבה יותר מהיר וקל לשימוש.

מאמר זה יהווה מבוא כיצד לבחור מנעולים עם כלים שונים.

פריצת מנעולים היא אמנות ומדע. ישנן שיטות וטכניקות רבות ושונות בהן ניתן להשתמש לפתיחת מנעול. השיטה שבה תשתמש תהיה תלויה בסוג המנעול, בכלים שיש לך ורמת המיומנות שלך. חלק מהמנעולנים עשויים להיות בעלי כישורים מיוחדים בפתיחת סוגים מסוימים של מנעולים או שהם עשויים להתמחות בתחומים מסוימים של מנעולנות כגון פתיחת כספת או מנעולנות רכב.

ישנן דרכים רבות ושונות לבחור מנעול. הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות מפתח מתח וכלי איסוף המוכנסים לחור המנעול כדי להפעיל מומנט על מנגנון הברגים בתוך צילינדר המנעול.
למידע בנושא של איך לפרוץ מנעול הכי מהר נא להעיף מבט ב- manolan1.co.il

הסוג הנפוץ ביותר של קטרים לשיטה זו הם בוררים, קטרים יהלומים ומלקי קרס שלכולם יש צורות שונות המיועדות למשימות ספציפיות.

דרך מסובכת יותר לבחור מנעול היא באמצעות מפתח גבשושיות המשתמש בשתי חתיכות מתכת חתוכות במיוחד שיגרמו לסיכות בתוך צילינדר המנעול כאשר יוכנסו לחור המנעול.

האם אתה יכול לבחור מנעול עם מהדקים?

הסיבה העיקרית לנעילה של דלת היא להבטיח שהיא תישאר סגורה ושאף אחד לא יוכל להיכנס. מנעולים מסוימים מיועדים לפתיחה באמצעות מפתח, בעוד שאחרים דורשים מכשיר מיוחד הנקרא מנעול. מנעולים יכולים להיות אחד מהסוגים הבאים:

סוג המנעול הנפוץ ביותר הוא מנעול סיכות, אשר בתוך המנעול יש פינים באורכים שונים. כאשר מפתח מוחדר לחור המפתח, הפינים נדחפים כלפי מעלה או נמשכים כלפי מטה כדי לאפשר או למנוע כניסה.

סוג זה של מנעול פגיע לקטיף מכיוון שצריך רק סיכה אחת כדי להיכשל כדי שמישהו יפתח אותו בקלות.

על מנת שסוג זה של מנעול יהיה מאובטח יותר, ניתן לנקוט באמצעים נוספים כגון שימוש במהדקים על גבי הפינים (הידועים גם בשם "סיכות אבטחה").

מהדקים משמשים בסוגים רבים ושונים של מנעולים, אך הם אינם מספקים יתרונות ביטחוניים כלשהם אם לא נעשה בהם שימוש נכון או אם יש

הכלים הנכונים הם כל מה שאתה צריך ̶ גם טובים! ̶ אבל מה הם תלויים במנעול.

קהילת קוטפי המנעולים היא קבוצה גדולה ומגוונת של אנשים. מאמר זה יחקור את הכלים המשמשים בדרך כלל על ידי מנעולנים, פורצים ואפילו חובבי ספורט מנעולים.

איסוף מנעולים היא צורת אמנות שהייתה נהוגה במשך מאות שנים. הכלים המשמשים בתהליך זה התפתחו גם הם עם הזמן.

הצעד הראשון בכל עבודת איסוף מנעולים הוא למצוא את הכלי המתאים לעבודה.

מאמר זה יבחן כמה מסוגי הכלים הפופולריים ביותר המשמשים מנעולנים ופורצים כאחד.

טכניקת פריצת המנעולים היא מיומנות שתוכל להשתמש בה כדי לפתוח מנעולים ללא המפתח. זו מיומנות לא קלה ללמידה, אבל זה יהיה שווה את הזמן והמאמץ שלך.

בחירת מנעולים היא מיומנות שיכולה להיות שימושית אם אי פעם תמצא את עצמך ננעל מחוץ לבית או לרכב שלך, או אם אתה צריך לפרוץ לבית של מישהו אחר.

תצטרך כמה כלים עבור הפרויקט הזה, והם צריכים להיות באיכות טובה. כלים זולים לרוב אינם אמינים ועלולים להישבר בקלות.

ייתכן שתרצה גם להשקיע בסט של מנעולים אשר יהיו בעלי צורות וגדלים שונים על כל פיק, כדי שיהיה לך את הכלי המתאים לעבודה.

מהדק נייר או מכסה עט שלא במקומו עלול להיות הרסני. מברג הוא שימושי אבל לא חיוני.

הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שתמיד צריכה להיות לך תוכנית גיבוי. אם אינך בטוח כיצד לבחור מנעול, עדיף להביא מברג ואטב מאשר כלום.

בחירת מנעולים יכולה להיות מסובכת, אבל אם תבצע את השלבים הבאים, אתה אמור להיות מסוגל לפתוח את הדלת תוך זמן קצר.

פריצת מנעולים היא מיומנות המשמשת מנעולנים, רשויות אכיפת חוק ולעיתים גם גנבים. מאמר זה יסקור את הכלים המשמשים לקטיף מנעולים וכיצד להשתמש בהם.

ישנם הרבה כלים שניתן להשתמש בהם לבחירת מנעול, אך החשובים שבהם הם מפתח המתח, הפיק והגריפה. מפתח המתח משמש להפעלת לחץ על פיני המנעול כדי שניתן יהיה לתפעל אותם. לאחר מכן מכניסים את הקטיף והמגרפה לחור המנעול כדי לתפעל את הפינים כדי לפתוח אותו.

על מנת שהכלים הללו יפעלו כראוי, הם צריכים להתאים היטב ביד שלך כדי שתוכל לתפעל אותם בקלות. הם גם צריכים להיות חזקים מספיק כדי שהם לא ישברו כשאתה משתמש בהם, אז עדיף שהם עשויים ממתכת או פלסטיק במקום מהדקי נייר או כובעי עטים שיכולים להישבר בקלות כשאתה מנסה להשתמש בהם כמגרפות או מגרפות .

תחילת העבודה עם בחירת מנעולים ב-5 שלבים פשוטים

איסוף מנעולים היא אומנות עתיקה שקיימת כבר מאות שנים. זו מיומנות ששימשה גנבים ורשויות אכיפת החוק כאחד.

כיום, בחירת מנעולים אינה מוגבלת רק לחפצים פיזיים. אנחנו יכולים גם לבחור מנעולים במכשירים דיגיטליים כמו טלפונים ניידים ומחשבים. במאמר זה נעבור על היסודות כיצד לבחור מנעול ב-5 שלבים פשוטים.

הצעד הראשון הוא למצוא את המנעול. המנעול חייב להיות על הדלת, לא חלון או חפץ אחר.

השלב השני הוא הגדרת הכלים לקטיף מנעולים. תזדקק למפתח מתח, פיק ומפתח.

השלב השלישי הוא להכניס את מפתח המתח לתחתית חור המנעול ולאחר מכן להשתמש בו כדי לסובב את התקע עם כיוון השעון. פעולה זו תיצור לחץ על שני הצדדים של הפינים בתוך המנעול והם יידחפו זה כנגד זה.

השלב הרביעי הוא להשתמש בבחירה שלך כדי לדחוף מטה סיכה אחת בכל פעם עד שכולם נדחפים למטה, ואז אתה יכול פשוט לפתוח את הדלת שלך עם המפתח שלך!

דילוג לתוכן